Jak się zapisać?
Kandydatów na stacjonarne Podyplomowe Studia Podstaw Informatyki obowiązuje Regulamin Studiów Podyplomowych. Rekrutacja odbywa się w systemie Internetowej Rejestracji Kandydatów. Kandydat rejestruje się elektronicznie na stronie internetowej zgodnie z instrukcją.
Mimo to zainteresowanych prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy z sekretariatem PSPI. Przy naborze obowiązuje kolejność zgłoszeń. Po zebraniu odpowiedniej liczby kandydatów i ogłoszeniu listy przyjętych, zainteresowani zostaną poinformowani o konieczności złożenia dokumentów i o terminie pierwszego zjazdu.
Kandydat jest zobowiązany do złożenia następujących dokumentów:
- własnoręcznie podpisany formularz podania o przyjęcie na studia, wygenerowany i wydrukowany z systemu IRK,
- zdjęcia legitymacyjnego,
- odpisu dyplomu ukończenia studiów wyższych lub poświadczoną kserokopię dyplomu.
Uczelnia pobiera opłaty za wydanie dokumentu stwierdzajacego ukończenie studiów podyplomowych (30 zł) i jego duplikatu (opłata o połowę wyższa niż za wydanie oryginału, zgodnie z paragrafem 21 ust. 2 pkt 5 i ust. 3 Rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 14 września 2011 r. w sprawie dokumentacji przebiegu studiów – Dz.U. 2011 nr 201 poz. 1188).
Płatności
Słuchacz PSPI po rejestracji w Uniwersyteckim Systemie Obsługi Studentów FAST otrzymuje dostęp do Portalu Studenta oraz indywidualny numer konta, na który należy dokonywać opłat czesnego.
Ze względów organizacyjnych prosimy słuchaczy o każdorazowe potwierdzanie wpłat przez przekazanie do Sekrateriatu PSPI kserokopii kopii dowodu wpłaty.